Regulamin Rezerwacji Miejsc Postojowych

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania z usług rezerwacji miejsc postojowych niestrzeżonych świadczonych przez firmę Marzena Fiedor z siedzibą: ul. Wierch Olczański 109, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7352606633, REGON: 121485831 (zwanej dalej „Usługodawcą”), za pośrednictwem strony internetowej parking-skywalk-poronin.pl (zwanej dalej „Stroną”).
  2. Rezerwacja miejsc postojowych odbywa się za pomocą systemu PLANYO, dostępnego na Stronie.
  3. Korzystanie z usług rezerwacji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. W przypadku braku zgody na warunki Regulaminu, prosimy o niedokonywanie rezerwacji.
  4. Usługa skierowana jest do osób fizycznych i prawnych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych (zwanych dalej „Usługobiorcami”).

§2 Definicje

  1. Usługa – usługa rezerwacji online miejsca parkingowego niestrzeżonego na parkingu zarządzanym przez Usługodawcę, dostępna za pośrednictwem Strony.
  2. Parking – teren z miejscami postojowymi niestrzeżonymi zlokalizowany w Małym Cichym, 62-262 Murzasichle, zarządzany przez Usługodawcę.
  3. Umowa – umowa rezerwacji miejsca postojowego niestrzeżonego zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą w momencie dokonania płatności za rezerwację.
  4. System PLANYO – oprogramowanie online służące do zarządzania rezerwacjami, zintegrowane ze Stroną.

§3 Zasady dokonywania rezerwacji

  1. Rezerwacja miejsca postojowego odbywa się wyłącznie online poprzez formularz dostępny na Stronie w systemie PLANYO.
  2. Aby dokonać rezerwacji, Usługobiorca zobowiązany jest:
    • Wypełnić formularz rezerwacji, podając dane takie jak: data i godzina wjazdu, czas postoju, numer rejestracyjny pojazdu oraz dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu).
    • Dokonać opłaty za rezerwację za pośrednictwem dostępnego systemu płatności elektronicznych Przelewy24.
  1. Opłata za rezerwację jest obliczana automatycznie na podstawie danych wprowadzonych do systemu PLANYO.
  2. Po dokonaniu prawidłowej płatności Usługobiorca otrzymuje potwierdzenie rezerwacji oraz jej szczegóły na podany adres e-mail oraz wiadomość SMS, który należy okazać przy wjeździe na Parking.
  3. Umowa zostaje zawarta w chwili uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności przez system PLANYO.

§4 Warunki korzystania z parkingu

  1. Usługobiorca uprawniony jest do korzystania z zarezerwowanego miejsca postojowego w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.
  2. W przypadku przekroczenia czasu postoju wskazanego w rezerwacji Usługobiorca zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty na miejscu u obsługi Parkingu, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wjazdu na Parking w przypadku braku ważnej rezerwacji lub niezgodności danych z danymi podanymi w systemie PLANYO.
  4. Na terenie Parkingu obowiązują przepisy ruchu drogowego oraz zasady określone przez Usługodawcę (np. zakaz napraw pojazdów, zaśmiecania terenu).

§5 Anulowanie i zmiany rezerwacji

  1. Usługobiorca ma prawo anulować rezerwację najpóźniej 24 godziny przed planowanym wjazdem na Parking, kontaktując się z Usługodawcą za pośrednictwem e-mail: info@parking-skywalk-poronin.pl.
  2. W przypadku anulowania rezerwacji zgodnie z pkt. 1, Usługodawca zwraca opłatę na konto, z którego dokonano płatności, w terminie 7 dni roboczych.
  3. Zmiana rezerwacji (np. zmiana daty, czasu) jest możliwa, o ile pozwala na to dostępność miejsc i pod warunkiem zgłoszenia jej co najmniej 24 godziny przed planowanym wjazdem.
  4. Brak możliwości anulowania lub zmiany rezerwacji 24 godziny przed wjazdem na Parking.

§6 Odpowiedzialność

  1. Usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia miejsca postojowego zgodnie z dokonaną rezerwacją. W przypadku braku dostępności miejsca Usługodawca zwróci pełną kwotę opłaty za rezerwację, nie pokrywając jednak dodatkowych kosztów poniesionych przez Usługobiorcę.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na pojeździe przez osoby trzecie lub zdarzenia losowe.
  3. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad korzystania z Parkingu.

§7 Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi należy zgłaszać na adres e-mail: info@parking-skywalk-poronin.pl w terminie 14 dni od daty zdarzenia.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania, a Usługobiorca zostanie powiadomiony o wyniku za pośrednictwem e-maila.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Nowa wersja Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie.
  2. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w dniu dokonania rezerwacji.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 20 marca 2025 r..